Dok svi biju svoje bitke za opstanak ,njih dvoje pišu svoju priču...😊




Upoznali su se na žurci tako sto je hteo da je smuva ,al mu nisu dali jer je ona ipak sestra od Ruby. Momak koji je poljubio Ruby sad je pao na Ember tu malu slatku djevojčicu punu života .





Pogled mu luta preko ljudi u kafiću. Nakratko namršti obrve, a zatim me
ugleda za stolom uza zid. Neodlučno podignem ruku da ga pozdravim. Bora na
čelu mu se smjesta izravna, a usnice izviju u osmijeh.
Polako hoda prema meni.
Na sebi ima crnu kožnatu jaknu sa širokim ovratnikom, sivu košulju s džepom
na prsima, tamne traperice i glomazne čizme. Sjajna kombinacija, jednostavna, a
istodobno elegantna. Dosad sam ga viđala samo u odijelu - baš me zanimalo kako
će se odjenuti u slobodno vrijeme.
Poluosmijeh mu ne silazi s lica dok se spušta na stolac nasuprot mom.
Srce mi lupa kao ludo. Toliko je tame u njegovu pogledu koju želim
odgonetnuti. Toliko toga što ću u budućnosti o njemu saznati.
»Dobro jutro, Ember«, kaže Wren Fitzgerald.
Usne mi se polako razvuku u osmijeh.


Može li jedna Ember snažna i odvažna ,samouvjerna dama da probudi i dozove pameti jednog Wrena Fitzgerald?

Da ga nauči i pokaže mu da novac ,bogastvo ,droga ,lude žurke i zabava su samo prolazna stvar i da ljubav je mnogo mnogo više od toga?
  

Sad kad je Wern ,ostao bez bogatstva hoce li naučiti ceniti stvari?On nakon što mu je otac bankrotirao se doselio u kraj u kome živi Ember .


Vas Spirit Team 


Primjedbe